Shutdown

Well this is a shutdown. A mental shutdown.
I listform givetvis.
But first, christmas!
1. Nåväl, nu är det jul. That´s nice. 
2. Post den 24 är ännu bättre, då slipper man att städa. 
3. Det är lugnt och trevligt här i kloster.

4. Städa lite, surfa lite, kanske spela något sällskapsspel. 
5. Gå runt i huset och inte göra så mycket!
5.1 Arrgh inget och göra, vad ska jag göra?
5.2 Måste göra något, fem minuter av mitt viktiga liv till spillo!
6. MENTAL OVERLOAD! System fck upp.

Omstart
1.Men det jag egentligen tänkte säga vara var att jag börjar tveka på mitt mål med att skriva blogg. 
2. Eller mer att jag bara inte känner för att skriva någe mer.
3. So you won´t se my digital footprint here no more!
4. This is goodbye as good as you buy it.

Kommentarer
Postat av: Lena

synd, jag gillar din blogg!

men jag förstår dig, jag känner också sådär ibland..

2008-12-23 @ 00:29:11
URL: http://moeller.blogg.se/
Postat av: Lars

Attans då..

Men, vi får se vad den postdigitala eran för med sig. Jag ser med tillförsikt på framtiden.



Må bloggen vila i frid.



Vi hörs!

2008-12-29 @ 15:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0