Random

Random är ett helt okej ord, jag har använt det flitigt i en annan period av mitt liv.

Saker som bara händer, helt udda. Eller bara ganska meningslöst, men som ändå påverkar livet ett milligram. Jag har inget speciellt i åtanke och kan därför inte ge exempel på en sådan händelse. Just nu känns livet lite random, som om något kunde hända. En potential till förändring svävar i luften. Jag gillar det!

Som gjort för att ta en kvällspromenad, men det får bli en kort en för jag läser sista boken av Stieg Larsson och de böcker biter sig fast.

Random betyder inte direkt det jag skriver. Men det här är ändå ganska random, så det gör ingenting. 

Nånting!

Kommentarer
Postat av: Tommy

Magnus! Hur lever livet? Fler inlägg vill jag se, yes!

2008-07-09 @ 22:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0