EVSC

Har vi ett e.

E!
ge mig ett v.

V!

ett c

S!
Ge mig nu ett c.

C!


Jag ger er, Euro Vison Song Contest!

Aight. Så vilken artist kommer att vinna, Sverige har ett starkt framträdande, bättre en fjolårets madonna. Mycket glamour och glitter, kommer nog sluta på en femte plats.

Vitryssland kommer förvåna stort med sitt nummer. Väldigt sorgset och stämningsfullt kommer hon hänföra publiken. Det blir en andraplats. Norge kommer som vanligt vara näst sist. 

En fin tillställning. Mycket roande, Mycket spännande. Vad mer kan jag begära som människa, en denna så delikata underhållning. Glitter, dans och sex appeal. Me give three (3) ducks.

Det är mycket att göra just nu. Så mycket att jag nästan inte har tid att skriva livsviktiga rescensioner. Men jag tänker alltid på dig min läsare i första hand. Ähum, or not. Genom att läsa denna artikel har du nämligen blivit 0.2 procent dummare. Sorry.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0