like Poison running through my veins......Not!

Fest är överskattat Lyssna på musik och sitta och dricka gift. Jag ger det 2 mazariner! Dock kan det urarta ibland och vara roligt. Att dansa är bra grejer, att ge sig hän musiken. Jag ger Ravepartyt med Ola och Chrill 4 stora mazariner. Det tråkiga är att det är så osocialt. Därför gillar jag danser med en partner. Men dessa kategorier känns som två helt olika saker.

Det bästa med drickandet i Fränsta är ändå att det börjas tidigt. Då är allt klart vid tio och man kan lägga sig i vettig tid. I framtiden vill jag bara festa på ljusan dag. Finns bara positiva egenskaper, man blir pigg! allt syns bättre. Det är bättre förutsättningar att göra en del saker på festen. Förslagsvis, spela crocket eller njuta av ljuset sommaren och värmen.

Tacka mig, jag kom faktiskt på iden ikäll (med viss inspiration av lars, måste tyvärr medges). När jag drack mitt te, nere vid festen. Det är en bra idé, men eftersom jag inte är naiv, men cynisk, så tror jag att discon kommer fortsätta att vara på nattetid. Tyvärr. Det skulle annars kunna vara en av anledningarna att bli full på en fest. Att bli det på dagtid.

Kommentarer
Postat av: sturmgeist

Om man dricker på dagen har man förstört hela dagen, om man dricker på kvällen bara halva.

Visste du förresten att alkohol gör att man underskattar potentiella faror. Det är därför vissa människor har en tendens att bli lite våldsamma. Inte för att alkolohol gör dig våldsam, utanför att du inte riktigt fattar att du kan åka på stryk.

Dans och ett värdigt live hänger inte ihop.

Eller för att citera Sabbat (jpn)

Shout ! Death to dancin' men
Fire ! And break off the colored penis
Baby, disco is fuck

2008-05-11 @ 11:08:52
Postat av: Magnus

Vist talat, fast jag ser det ibland som att jag förstör morgondagen istället:) Dans behöver nog inte hänga ihop med live. Men dans är nice:)

2008-05-12 @ 23:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0