Raku!

Kära dagbok. Idag är det onsdag eller wednesday som det heter på engelska.
Nu är det raku i veckan, eller Racoon som det heter på engelska. Vinden har blåst och jag har frusit. Men det kommer bli lite intressanta skålar. Känns dock som det inte är den konstnärliga processen som är viktig utan mera själva slutprodukten. Vi producerar, inte kreativiterar.
Kära dagbok igår trodde jag att jag var kär, det pirrade lite lätt i magen och så kände jag mig lite glad. Men jag visste inte riktigt i vem. Eller varför för den delen. Jag menar ibland kan det ju leda till mer lidande en glädje. Lite förvirrad tog jag en kopp varmchoklad och gick och la mig, Tillslut somnade jag, länge uppehållen av konversationer som spelades upp i min hjärna. Ibland kunde samma sak repetera sig fyra gånger och jag slingrade mig i ånger över dåtiden.
När jag vaknade så var jag sådär apatisk som jag ibland är på trötta morgnar. Jag insåg att pirrandet hade slutat i magen. Det var väl bara var en fluga då eller fluke som det heter på engelska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0