BTR

Nu stundar nio dagar av bridge i Örebro, Spela turneringar på dagarna och spela bridge med de andra juniorerna (upp till 25 år sic!) på hotellet på natten. Det ska bli skoj, och den enda perioden på året då jag teoretiskt sett kan bli trött på bridge.

För några dagar sen hälsade jag på Lars, det var heltrevligt. Trots att Lars insjuknade dag 2. Där hälsade jag också på Brorsan. Och även Angelika i hennes och Elins nya lägenhet, verkade som en mysig lägenhet. 

Från att inte ha sett så mycket nytt folk innan, här i kloster alltså. Så såg jag min gymnasielärare i Historia cykla förbi. Och tio minuter senare skymtade jag min gamla klasskamrat i samma park. Men hon hann försvinna innan jag hann ta tillbaka uppmärksamheten dit. To bad. Nu kom jag på vad hon hette. Dåtiden. Hursomhelst hittade jag och Lars en övergiven Metro tunnel, där var det mörkt och vi kom inte till andra sidan.

När vi skulle gå ifrån parken träffade jag "Kloster Rags". Där Rags uttalas på Engelska. K. R. är vad min umgängeskrets kallade tjejerna som var ett fyrtal yngre en oss. Dessa kunde ses i  gatlampans sken, Spankulerandes runt på gatorna, när jag tillexempel var på väg eller ifrån ett spelhak (hem). 
Detta, på den gamla tiden. 
 

Kommentarer
Postat av: Lena

Magnus! Jag har hittat nåt som kan passa dig!

www.travian.se

det är lite som det där spelet du gillar, settlers eller vad det heter?



Är allt bra med dig? Har du hört om festen?

2008-08-08 @ 13:35:29
URL: http://moeller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0