Close, but no Cigar!

Innan tävlingen hade jag tyckt det var okej att komma 2 men nu känns det bara kasst. Sista matchen avgjordes allt när vi mötte vinnarna. Vi fick in 18 Segerpoäng och behövde 22. Då börjas det tänkas på de ställen som jag kunde gjort annorlunda val. Och det grämer mig, det grämer mig djupt. Men sådant är livet för en del, och det är bara att lära leva med de ärren. Jag tror inte på att tiden läker sår, den bara får oss att acceptera våra misstag, men det finns alltid kvar.


Intressant är att de tre favoriterna inte kom etta eller tvåa. Och två av dem kom långt ner.

Nu är det tillbaks till Keramik, Usch! I veckan har vi teckning, och tiderna i Fränsta är behagliga, våran har kommit och Ålstingarna chillar i solen och spelar hacky sack.

så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0