Six NT one down or en jävla massa gnäll!

Något som kan irritera än är att göra fel val här i livet. Jag gör det konstant.
Den naggande känslan finns nu kvar där, även fast den säkert kommer blekna inom några dar. Hade jag köpt scweizernöt istället hade jag varit miljardär nu. To bad, bara och trask vidare.

Right, Ta det lugnt, jag har varken bestämt mig för att begå självmord eller låta mitt hår växa ut igen.

Det handlar om något så urbota tråkigt som bridge:) Vi förlorade Lagturneringen, dvs kom tvåa. Jag gjorde tre felbeslut under kvällen, och det nesliga är att vi spelade oavgjort. och kom därmed på delad första plats med ett annat lag. De vann på tiebreakerssäkert 0,1 procent högre kvot. En mindre tabbe and we would have been victorius. Men det får jag helt enkelt komma ihåg till nästa gång, gör inte fel:) Eller mer, minimera förlusterna.


Om två veckor ska jag spela Junior SM i Lag och då tänkte jag vinna faktiskt. tvåa är helt okej också. Men vi har bra samspelta spelare i laget, så chansen finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0