Hej där!

Nu har jag varit hemma i några veckor sen jag kom hem från Bridgeveckan.  Det var riktigt roligt, men 9 dagar är för mycket bridge och nu har även jag lyckats med konststycket att tröttna på bridgen. Men, men bara för några dagar, nu är jag tillbaka i affären, som man säger. 

Lanbruksuniversitetet närmar sig jag har hittat en 13 kvadratare att bre ut mig på. Det får mig att tänka på nollningen. Jag tror jag ska bli nykterist. The Pain aint worth the Gain. Två veckor av hejdlös förgiftning, nu vet jag iochförsig inte exakt hur det är i Ultuna.  Men bakfylla var en dålig uppfinning. Eller kanske en bra sådan.  Equilibrium, ett givande och tagande, så harmoniskt. Eller nåt.

Kommentarer
Postat av: stefan

"imorrn står jag på skjælvande ben efter elva ipren.

bakfyllan ær inte bara kul, det ær det som ær sjælva idén" sjunger pstq. jag håller kanske inte med.

2008-08-16 @ 16:45:10
URL: http://olydnad.blogg.se/
Postat av: Magnus

Ja, kanske beror det på vilken dragning man har i livet.

2008-08-16 @ 20:06:50
Postat av: stefan

uppdatera! jag vill veta hur det går med landskapsarkitektandet.

2008-09-20 @ 15:12:01
URL: http://olydnad.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0