Zombie, Zombie!

Idag har jag varit sjuk. Så sjuk har jag inte varit sen jag gick i klass fem och missade hela Nils Holgersson.
Det är lite speciellt, allt går så sakta. En timme av bara stirrande ut i fönstret, gå tre steg och sätta sig igen ungefär som en levande pinne.

Hursomhelst ska jag bli frisk, för i morgon ska lillsys ta studenten. Kommer bli sådär sommrigt med jordgubbar och blågula girlanger. Och så får jag ta på mig min kostym som jag bara haft en annan gång, gissa när!  

Förresten kanske jag visar hur fin studenttavlan blev, jag fick lite assistans av syskon nummer sju (Klara), och den blev sjukligt ball!

Kommentarer
Postat av: oscan

Hoppas du blir frisk innan du skall provjobba :)

2008-06-04 @ 23:51:18
Postat av: Magnus

Ja det är nog inga problem, tyvärr.

De har inte ringt än.

2008-06-05 @ 16:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0