Back in business

Jag sitter här i datorsalen, bland mig finns några människor. Jag tycker människor är konstiga.
En av dom lirar tetris och förbannar sig över att msn alltid loggar ut sig själv.  Hon måste sluta spela tetris, eller det är vad hon säger. snart är det lov. Den andra räknar matte, någon avancerad form av plus och minus. Egentligen borde jag göra något vettigt. Det är bara banken! Vaddå? Han fick bara ett sms fån banken. Två och nittio hektot. Amazing. Det regnar ute. det var Konrad. åh vad jobbigt. han ska ut och fira sig på fredag. tjugotre kanske. vaddå känner du en Lars kompis. hur har du träffat honom. han var ju med på stan. ja det var han. och när han drack öl. var han det ja det kanske han var. nån jävla dramejbase kampanj. blir ju säkert skit kul. jag vill inte. dunk dunk beep. från det beatet. så han ska ha värsta partyt. vet inte. ska vi gå då. men vi ska vänta på det där jäkla matte snillet. äh nu ska jag stänga av den här skiten. kom det kaffe i den låten med. la la l al   la. kan jag få låna din hatt, lars. men då vågar jag nog komma  med. att jag ska gå dit. åsså, åsså. ska jag hälsa grattis från isa. isa. precis. mm allright. han tackar så mycket för grattisen, isa. 





Igår vandrade jag Lars och Chrill runt i Sundsvall och köpte diverse prylar som vi inte behövde. Jag köpte en onödig portfölj att ha bilder i. Så efter det hade mitt begär av konsumtion blivit tillfredsställt. nåväl, sum of kardemum, the brain is not back in business 

Kommentarer
Postat av: Lena

Magnus, Magnus.. Jag blir totalförvirrad av allt du skriver. Men det är skoj! keep on, liksom. du är cool. din blogg är cool. det är coolt att vara totalförvirrad. idag har jag spelat curling. :D

2008-03-12 @ 22:51:44
URL: http://moeller.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0