Klockan är 1540!

Nåväl, jag håller mina ord, annars blir samvetet alltför tungt.

Meningen med livet är...Sju (7).

Jag vet dock inte exakt vad som menas med det, men det var något som jag hört står i en bok.
Och böcker är bra. Nog om detta, jag har viktigare saker att förtälja, Rikslägret är i faggorna, Örebro hägrar med sin bro.

Jag tänkte kicka ass och vinna alla tävlingar, men mest tänkte jag ha roligt. Kanske kommer det någon turneringsrapport. Sen ska jag träffa 2 hemliga kompisar, ser jag fram emot. Men jag säger inget mer, de är ytterst hemliga.

Klockan är inte längre 1540, faktum är att tiden aldrig varit det. För tiden går inte att dela upp i beståndsdelar, isåfall skulle ju tiden hela tiden stå stilla. Ungefär som en film utan filmspelare. Om jag har fel, undrar isåfall hur många bilder per sekund som jorden uppdateras i. Jag tror tusen!

Örebro, nästa hållplats.

Kommentarer
Postat av: Arg och anonym

Tja ´tardface. 7 är bara i sjättedel av meningen med livet. Känns ju jävligt fräscht att rippa liftarens...

:=)

2008-03-18 @ 16:47:37
URL: http://www.melinforvaltning.se/
Postat av: Lena

Ja, Karlstad är supertrevligt ;)
Och som vanligt förstår jag inte så mycket av vad du vill ha sagt här. ;P

2008-03-18 @ 17:05:22
URL: http://moeller.blogg.se
Postat av: Magnus

Till den anonyme!
Jaja, Har jag lyckats finna en sjättedel av livets mening är jag nöjd:)
Stjäla tycker jag för övrigt är en dygd, bara det används på rätt sätt:)

2008-03-18 @ 21:31:45
Postat av: Julia

ses imorgon :)

2008-03-18 @ 23:48:55
URL: http://evakuera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0