Tiden går

Nåväl, nu har det gått en stund sen jag kom tillbaks från Örebro, på rikslägret barrikaderade jag mej inuti hotellet och spelade bridge till klockan sex på morgonen. Med sovmorgon en dag då det var en inplanerad rutt till äventyrsbadet. Jag är inte nöjd med alla mina bridgeinsatser på lägret, men det är jag sällan. Jag kom dock tvåa sammanlagt, vilket jag tycker är bra.

Här hemma har jag varit väldigt upptagen med att göra ingenting, vilket är anledning till att jag inte skrivit. Bejakat mina starkaste drifter lathet och socialt umgänge. Snart är det tillbaks till Ålsta, ska bli trevligt att hänga i ateljen med folket, antagligen är datorsalens era slut då internet säkert är tillbaka och BJ likaså. Eller förresten internet kommer nog aldrig fixa sig, det är nog inte menat så.

Annars är det en hel del ångest över sommarjobb.
Det är väl så med ångesten, den kommer alltid tillbaks med jämna mellanrum.
Och den bara växer, trots att jag försöker ignorera källan till den.
Kanske just därför, men det är den strategi jag brukar använda.

Är det nån som vill lära ut sedelförfalskning?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0