Morning has gold in its mouth!

Jag sammanstrålade med Lars och Chrill på morgonen och vi insåg efter ett tag att vi inte hade någon keramik. Så vi uppdaterade oss lite om världen, jag läste för första gången ekonomidelen i DN. Det fanns nån artikel om GTA som var skummvärd, men annars var det mest siffror och reklam. Den får 1 av 5 mazariner!

Så hann vi se Shining innan lunch, jag tycker! Jag gillar! Alltså jag vill ha the shining, denna telepatiska och clairvojanta förmåga. To bad To sad. Sen åkt vi till systemet med benjamins bil. Och köpte massor med det senaste i fränsta: Gösser, nån ganska billig tysk öl som smakar bra, ingen eftersmak men schysst smak. En religon för en annan.

Idag var det soligt och temat har hädanefter varit festival. Jag har dock varit nykter hela tiden, fylla är överskattat, vid ytterst udda situationer kan det vara positivt. Jag ger det 2 av 5 mazariner!

Efter en Rock on ice så övertalades Chrill och Lars på en lång motionsrunda, så jag är lite av en predikant eller frälsare. Operationen får 4 av 5 mazariner!
Observera att detta är väldigt bra för det är i princip omöjligt att få 5 mazariner. Jag vet inte varför, kutymen är sådan.

Planen var att ge en detaljerad beskrivning av hela dagen. men jag pallar inte, texten är redan för lång. Trots allt, det är inne med kort kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0