Caveman

Denna vecka målar de om min kära trettonkvadratare. Så just nu känner jag en svag lukt av spackel och det ligger lite borrmaskiner i fönstret. Men men kunde vara värre, det kunde till exempel vara så att jag måste göra en stor hög av allting i mitten av rummet 1.5 m från väggarna.

Jag gillar egentigen inte att skriva, så jag undrar varför jag gillar att skriva blogg. Maybe cause its retarded. And I like being tarded.

Så nu i veckan gäller det att vara så lite hemma som möjligt. Sen ska jag inreda det till ett slott i mitt rum eller en djungel föresten. Är nog mer genomförbart. När jag nu fått min vita tapeter ommålade till vita väggar. Ska bli spännande att se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0